Noen intervalløkter og rittrelaterte langturer er gjennomført siden fiaskoen med bakdekket på Grenserittet, og det er 6 dager igjen til Birken 2014. Karbonfelgene har fått pålimt nye pariserdekk - TUFO XC2 Plus, kranklager på Rotorkranken er byttet, og bakhjulet har også fått nye lager. Jeg har vært litt frem og tilbake vedrørende valg av hjulsett, men har bestemt meg for å kjøre med pariser. Det får briste eller bære når målet er under 3:30! Er jo en del lettere, og i teorien skal en også ha mindre punkteringsfare og kan kjøre med mindre lufttrykk, noe som er en fordel med stiv gaffel. Det blir nok 1,7 - 1,8 bar foran, og 1,9 - 2.0 bak. Da blir det en testtur i morgen (Intervaller), og deretter skal sykkelen vaskes, smøres og settes varmt og godt før lørdagen...
Om arkitektur, design og interiør, men også om ernæring, trening, helse, reise og jobb - og generell livsstil. MINIMALISME blir et hovedfokus - da dette appelerer sterkest til meg! "Det enkle er ofte det beste" - det være seg i byggeprosjekter / oppussing jeg foretar, mitt syn på ernæring, hvordan jeg ønsker å trene som mosjonist, jobben min som eiendomsmegler og generell livsanskuelse. KEEP IT SIMPLE...
søndag 24. august 2014
Birkebeinerrittet med Hard Rocx Psycho Volante
Noen intervalløkter og rittrelaterte langturer er gjennomført siden fiaskoen med bakdekket på Grenserittet, og det er 6 dager igjen til Birken 2014. Karbonfelgene har fått pålimt nye pariserdekk - TUFO XC2 Plus, kranklager på Rotorkranken er byttet, og bakhjulet har også fått nye lager. Jeg har vært litt frem og tilbake vedrørende valg av hjulsett, men har bestemt meg for å kjøre med pariser. Det får briste eller bære når målet er under 3:30! Er jo en del lettere, og i teorien skal en også ha mindre punkteringsfare og kan kjøre med mindre lufttrykk, noe som er en fordel med stiv gaffel. Det blir nok 1,7 - 1,8 bar foran, og 1,9 - 2.0 bak. Da blir det en testtur i morgen (Intervaller), og deretter skal sykkelen vaskes, smøres og settes varmt og godt før lørdagen...
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar